Tjolahopp vänner å bekanta!

Nu närmar sig min namnfest med stormsteg! På lördag smäller det! Kakor och paket, släktingar och polare, det ska bli ett hejdundrande superkalas! Och jag! Cornelia Maria Christine ska stå i centrum!
Jag längtar! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig... Det blir veckans uppgift att ta reda på!

Det andra har jag fixat, jag ska lägga upp bilder på mig från min lilla resa till mormor och morfar. Men idag är jag mest supertrött efter tågresa, bad, och lek med pappa!

Jag fick ställa mig och trampa runt i en deg här om dagen för mamma ville göra avtryck :) Det var jätteskoj, men svårt att göra fint, mina fötter gör lite som de själva vill! Ni ska få se bild på det med, men först ska mamma måla dem!

Nej det får bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0