Oj, nu ligger jag efter i uppdateringen!

Hejsan alla bäsingar!

Nu har det hänt endel. Jag har Ullareds-shoppat med Mamma och Mia och Lea, vi hittade endel skoj, men inget värt att ta bild på. Mest tvättlappar och tvättmedel och kläder i enkla färger. Jag kletar ner mig så ofta så mamma blir galen när kläderna inte räcker till, så nu har jag ett helt lager med "kladda-ner" kläder!
Jag fick även en sugploppsmobil att ha ovanför skötbordet. Sugploppen fungerade inte alls, så nu hänger den i en snodd lite för högt upp, men jag älskar den ändå! Jag skrattar massor när de små färglada gubbarna rör sig och jag ser mig själv i en spegel där! SKOJ!

Nyss lekte jag i mitt Babygym, som även det är köpt i Ullared. Jag börjar bli mer självständig, och tycker att det är spännande med olika musikstycket och bjällror, därför gav sig mamma och jag iväg för att köpa en mobil till vagnen, för nu när jag är vaken så mycket blir jag rastlös av att vara där inne i tystnaden och mörkret. Jag fick en orange katt som spelar någon liten melodi, jag gillar den ganska mycket, mest själva katten, melodin var sådär.

Pappa har jobbat massor, så honom har jag knappt sett röken av, lite tråkigt tycker både jag och mamma, men vi försöker roa oss med andra sålänge, till exempel så har vi varit med Mia och Alexander i slottskogen, vi tittade på sälarna! Pengar har vi snålt om, så några roliga inköp utöver det jag berättat om har vi inte gjort, och jag har inte ens haft tid att glo efter önske saker!? Eller JO! Jag önskar mig en Bumbostol, så jag kan få vara med och sitta när mamma har fika gäster tex. Ge mig! :)

Här kommer lite bilder vi tagit under de här dagarna!




 

BRA!

  • Mina leksaker!
ANUS!
  • Regninga promenader
  • Dåliga sugploppar
*************************************************************

Så måste jag skryta med att äntligen ha gått upp imponerande 180gram på åtta dagar, BVC-tanten var nöjd med mig! Det är bara för att jag har lärt mig att äta Nutramigen nu! Kanoners, och så är jag exakt en meter kortare än mamma nu :)

Ha det fint gottegrisar!
// Coco




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0