Lekdag!

Hejsan! Idag har jag varit med mamma till frissan! Jag hade superskoj där, den tiden jag var vaken. Jag pratade med alla och tjoade för full hals och störde alla som satt och fick massage :) Hell yeah!
Mamma före och efter:

Före                                                            Efter

Nog om mamma, det här handlar ju om MIG!
Jag har fått kläder att ha till min namfest, superduper fina! Inhandlade för 300pix på H&M.
Titta och avundas!

Vit långärmad body, stickad brun/rosa tunika och rosa strumpbyxor

Jag har inte bara hunnit med att följa mamma till frissan idag, utan jag har även ätit lunch på Murveln med Mia och Alex, (Tackar för fint sällskap!), och efter det så bjöd vi Moa och Emelie på kaffe hemma hos oss. Det var myskul och jag och Moa lekte i mitt gym!


Moa i sin urgulliga ponny-body!

**************************************************************************************

Dagens BRA!
  • Hunnit med massor med skoj!
Dagens ANUS!
  • Ätit dåligt, mamam blir lite orolig. Men jag mår bra!
Ha det underbart/ Coco

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0