Hos morfar och mormor. Uppdatering 2 :)


Här är jag mitt imellan mina kusiner Emma och Oliver!


Detta är min "Faddersyster" Olivia, hon hade en gå-stol, som jag blev lite avis på!


Här ligger jag i Jossans skinnsoffa och jäser!


Här ligger jag och jäser igen, fast på morfars mage :)

*******************************************************************************************

Jag hade ju i uppdrag att hitta strumpbyxor och fotografera mig med kusinerna och att göra fotavtryck. Alla dessa saker är utförda, kortet med kussarna kan ni ju se överst på sidan (Felix ville inet vara med), Fotavtrycken kommer det bild på om någon vecka. Strumpbyxorna ska jag berätta om nu!

Jag har världens snällaste "moster" Kattarina, hon gav mig en hel påse med begagnade kläder i 62! Kommer kunna ha dessa jättelänge eftersome det är lite stort ännu, men ändå går att ha, kanonbra! När vi hade fått den påsen berättade Kattarina om en tjej som hette Fia som sålde barnkläder för tio kronor styck. Vi åkte dit med en gång! Och gissa om vi hittade kläder där! Jag fick strumpbyxor med Hello Kitty på, och ett par med nalle puh bebisarna på. Tackar och bockar. Begagnat is the shit!

Om någon känner sig intresserad så säljer jag ut ett berg med bebiskläder i strl 50. De flesta är könsneutlara.
Hojta till om någon vill ha.

Detta är en liten del av kläderna. den rosa dressen är från Name it. Resten är ett hopplock från h&m gekås och lindex.

Veckans BRA!
  • Alla begagnade kläder!
  • Kört slut på morfar och mormor
  • Gått härliga sovrundor i skogen. (Älskar att somna när det guppar mycket)
Veckans ANUS!
  • Att komma hem och se mamma förvandlas till stressad surmule.
Annars finns det nog inget att klaga på? :)

Ha det fint tills vi hörs igen // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0