Skynda långsammt säger mamma, NÄHÄ!! säger jag och rullar runt!



Hejsan!
Jag har växt med stormsteg sedan jag skrev här sist! Min mamma ber mig att ta det lugnt och sluta stressa, men jag vägrar, bygger på mitt vokabulär mer och mer för varje dag som går!
Idag hälsade vi på grannen och fikade, det var kul, där fick jag leka med en bil som hade knappar med musik, jag blev helt till mig, så nu önskar jag mig förståss en sådan bil!
Jag har även lärt mig rulla runt, och skratta med ljud! Skoj!

Jag dreglar som ett litet monster tycker mamma och pappa, så dreggellappar är något jag behöver fler av, här är några coola jag hittat:



Kan man få betalt för all gratisreklam månne? (Gillar ni mammas paint-scrapbooking?)


Dagens BRA!
  • Lång promenad i höstsolen
  • Leksakerna i min barnvagn!
Dagens ANUS!
  • Mammas pengabrist, jag vill ju ha lyxiga leksaker!
  • Blåsten...
Kram på er alla // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0