Bumbostol och annat skoj!

Tack Morfar och Mormor för stolen!


Nu kan jag sitta bredvid mamma när vi bloggar! Kanoners!

*************************************************************************

Idag har vi kollat in "lyckobubblan", ett fik för oss bebisar. Det var okej, de hade inget vidare utbud i matväg för de vuxna, men de fanns mycket goa soffor och stolar och stora ytor för vagnar. De sålde även lite kläder. Mysit.

I morgon bär det av till Morfar och Mormor, om jag inte mins fel så gillar jag att åka tåg, så det ska bli spännande, jag tror jag ska ta med min stol så kan jag sitta bredvid mamma på tåget :) Vi ska vara där i nästan en vecka, och leka med kusinerna och hundarna och gå i skogen och träffa andra barnfamiljer. Jag längtar. Fast vi kommer sakna pappa massor! Han ska jobba och tjäna pengar. Han är bra han! Min pappa :)


Här var jag inte så gammal. Den där bodyn kan jag inte ens ha längre!

Jag har även agerat fotomodell idag. Mamma tränar med kameran, det blir sällan höjdar bilder, men jag visar en ändå.



Dagens BRA!
  • Att glädjebubblan inte var tipptopp, för nu kan mamma förtfarande göra det bättre! (Hon har en liten dröm om att öppna ett liknande ställe.)
  • Jag fick min Bumbostol till sist!
Dagens ANUS!
  • Att det aldrig blir i morgon!
  • Att mina strumpor aldrig kan sitta fast, och så har jag nog tappat bort en sko ute någonstans...
Kommande uppdrag: Hitta några najsiga strumpbyxor, Fotografera kusinerna, Doppa fötterna i lera, så att mamma och pappa kan minnas hur liten jag var, när jag har blivit större!

Puss på er! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0