Äventyr på G!

Hejsan vänner!

Igår var jag på vuxenfest hos Moas föräldrar. Mamma och Pappa gottade sig med vin och pizza, själv fick man lite Nutramigen, och så fick man sova i vagn-liften vid sidan om kalaset. Men jag klagar inte, det var ganska mysigt att sova lite borta!
På tal om att sova borta så ska jag ta mitt pick och pack och åka norröver mot Morfar och Mormor i Vingåker!
Vi ska lämna min hårt arbetande Pappa åt sitt eget öde. Men det ska nog gå bra, vi deppade lite hela familjen nyss innan han gick till jobbet. Nu ses vi ju inte förän jag coh Mamma kommer hem igen, det kanske blir samma dag som jag fyller 3 månader! Tänk så stor jag redan blivit!

Dagens BRA!
  • Jag har lärt mig att hålla i vissa av mina leksaker!
  • Jag har även lärt mig att slå till vissa leksaker så det kommer små melodier!
  • Mamma och pappa har storstädat, så jag kan rulla runt på alla mattor utan att nysa!
Dagens ANUS!
  • Pappa åkte till jobbet.
  • Min spjälsäng har flyttat till mitt eget rum ( Jag tänker aldrig sova där själv!!)
  • Det är tråkigt väder och mamma är lat, så det blir nog inte så mycket promenad idag.
Igår var vi även på Liseberg, det får man ju inte glömma att berätta om! Mamma och pappa åkte den STORA slänggungan! Mamma skrek sig nästan hes! Och pappa bara skrattade! Jag gillade Liseberg och var ett änglabarn hela dagen! ( Jag ger dem hopp om framtiden! )

Här kommer några bilder. Tyvär glömdes kameran av på Liseberg...


Här sitter jag nerknölad i min hoppstol!


HOPPHOPPEDIHOPP!


Busar på golvet med min snutte!


Här är jag på vuxenfest i mammas knä, kämpar med att få in nävarna i truten!

Ha det fint tokstollar! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0