Tjabba!

Det händer massor i mitt liv, så jag hinner ju knappt med att ha en blogg!
Jag har inte hunnit leta så mycket efter varken tuffa prylar eller kläder. Mamma är fattig och Pappa jobbar så shopping blir det inte så mycket av. Jag har fått en ny nappflaska från MAM, en utan ventil i botten, det är inte lika bra, men det är fin med blommor på och så är den lättare att få rent.

Mamma har gått igenom alla kläder hemma så många gånger nu så nu när vi vet vad som finns så fattas det inget längre så jag får inget nytt! Dreggellappar har jag fått ett par men inga Coola, men jag är nöjd ändå, sålänge tröjorna är torra!

Jag och mamma har blivit slappa nu när sommaren byttes ut mot blåsig, regning höst, vi fikar med grannen, fikar själva, leker inne i gymmet och masar oss ut på ganska korta prommenader, vi lyssnar mycket på Lars och dansar.
Jag har börjat få in snitsen i hoppgungan så där i sitter jag å busar ganska ofta! SKOJ!

Mamma smygfotade mig i sömnen, vart ganska okej :) Här ska ni få se!




Nu ska jag återgå till min lek!
// Coco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0