Min första höst!

Det är orange och fint ute.
Jag och mamma gick en lång promenad i ängårdsbergen i går. Det var vackra höstlöv överallt.
Vi försökte fota, men mobilkameran fångade inte det där oranga höst-mys-ljuset... Tyvär.


Mysiga hösten


*******************************************************************************************

Jag har äntligen växt i t-shirten som pappa köpte åt mig när jag var nyfödd.
Vi köpte den på Shock här i Göteborg. Finns massvis med härliga barnkläder i rockstil där! KIKA IN!

Jag e ballast i stan!

Nu ska vi snart ge oss ut igen, jag ska bara äta lite.
Appropå äta, så måste jag berätta att jag inte är alls intresserad längre. Morotspurén avsckräckte mig och numer så kräks jag bara rätt ut åt alla smaker.. Mamma känner sig vilsen. Någon som har förslag på någonting jag kan tänkas tycka bättre om?

Kram på er // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Vilken fin t-shirt du fått av Pappa! Och va härligt att du och mamma kan ta vara på de soliga och vackra höstdagarna.

Om du inte gillar nya smaker, så ta en liten paus. Om ett par veckor kanske du tycker annorlunda.

Kram från farmor Christina

2009-10-29 @ 10:04:05
Postat av: August

Tycker också du kan ta en paus, annars kan du prova med frukt. En del säger att man ska vänta med det för att det är så sött, men en barndietist att fruktpuréer faktiskt är ganska syrliga eftersom de inte innehåller socker. Hon sa att det är bättre att få smak på någonting alls, om man då gillar det så kanske man blir mer sugen på att testa annat sen. Testa också majskrokar, de kan man suga på från att man är liten och hålla i själv!

2009-10-29 @ 19:34:36
URL: http://nissetroll.blogspot.com
Postat av: August

Meningen blev lite konstig: En barndietist sa till min mamma att... skulle det vara.

2009-10-29 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0