Kvällstrött och liten...

Tiden går fort! Jag har redan levt här ute i det fria i fyra månader, fyra fina månader IDAG! Vi har inte firat mig med något alls särskillt, jag lät mamma och pappa kolla på långfilm i morse, det gör jag minsann inte ofta, jag vill ju ha uppmärksamheten i det här huset!

Trotts mina fyra månader så är jag ännu bara dryga fem kilo lätt, och bara två linjaler lång. Jag är liten och på kvällarna är jag så trött så jag vet vaken ut eller in, för på dagarna, så är jag så pigg så mamma och pappa undrar om jag verkligen är en riktigt bebis!? Men som sagt, på kvällen blir jag trött, och då känner jag hur liten jag är. Idag grät jag aldeles hjärtskärande i nästan en och en halv timma innan jag kunde komma till ro. Det är sjömagasinte fel. Det blir alltid så när vi varit och hälsat på pappas jobb!

Här är jag liten och trött...

Nattinatt // coco

Kommentarer
Postat av: mary

hon är så jäkla söt ellen gumman!

2009-10-15 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0