Juice!

Jag hittade bebisjuice på en hylla på ICA. Yes! Tänkte mamma och plockade ner den ifrån hyllan och la den i korgen. Väl hemma så fick jag slurpa lite. Jag rös och ruskade på mig, men kom nog fram till att det var ganska gott ändå. Läskigt, men okej. Tanken var Ny smak, Men samma konsistens som innan...

Tack för alla tips! Jag har fått smaka på banan och det måste jag säa är en favorit hittills, men inte om den serveras på sked. Nej tack! I handen vill jag ha! Ska testa majskrokar.

Dagens Bra!
  • Pappa kom hem och tog helg! Vi har saknat honom
  • Min hoppgunga! Love it!
Dagens ANUS!
  • Gå och lägga sig. Vill vara med.
  • När ska man få bada då?! (BVC vill att vi minskar på badandet... jag som ääälskar!)
På det blir det ta mig tusan en bad-bild eller två!

Mammas hemmasydda minibadrock-ROCKAR!


Baaaadaaah!

Natti-natt på er söt-grötar! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0