HejsanHoppsan!

Jag får nog ta och fila mina kunskaper när det gäller design va!?
Filmklippet blev sådär, jag tror dagens klipp blir betydligt bättre!


Idag pratade mamma i telefonen länge med min extrafarmor Christina, mamma gav henne adressen till bloggen, så nu hoppas vi på att ha bundit in ännu en läsare, kan det kanske vara så att jag har runt 10st läsare om dagen nu, wow! Som en riktig blogg-kändis! *Vinkar till Farmor*

Dagens BRA!
  • Åka spårvagn, billigt och skoj!! Träffade en flicka som höll mig i handen :)
Dagens ANUS!
  • Måste jag lära mig äta mat?!
Puss och kram på er! // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej! va roligt att följa Cornelia via bloggen! Underbara bilder och en underbar liten flicka!

Nu kommer jag att kolla ofta.

Kram till Cornelia, mamma och pappa från Farmor Christina

2009-10-24 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0