Hejsan!

Idag var jag å mamma på nyöppningen av Frölunda Torg. De öppnade en ny del, där fanns bland annat en kappahl och det första vi fick syn på var den här superdupervackra vintageklänningen! Mamma ringde till pappa direkt och frågade om ekonomin tillät en liten utgift på 300kronor. Det tillät den och vi tog en kölapp och väntade. Efter ungefär en timma var det vår tur och klänningen i st 68 blev min! Jag ska ha den i jul!
TACK PAPPA :)


Jag och mamma har inte gaft så mycket att göra den här helgen, så vi pousade lite för att fördriva tid!
Resultatet blev tyvär inte bättre än såhär:


Vi är vackra med blurriga:)

Och så får ni se hur det gick med morotspurén idag:

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Vilken fin klänning! Såg mototspuréförsöket. Underbart att höra hur Cornelia jollrar.

Idag har det verkligen varit trist väder. Men det är ju snart november.

Kram till hela familjen från Christina

2009-10-25 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0