FEL DAG! (Korkade mamma)

Upp i ottan, det gillar ju jag, men inte mina föräldrar. Skulle till farbror doktorn var det sagt. Vi skulle uppfölja det där med min mjölkalergi, ha ett möte och se vad som hänt och hur jag mått.
När vi väl kom dit så visade det sig att mamma sett fel på dagen, så nu ska vi upp tidigt på promenad även i morgon. Pappa grymtar, men jag gillar't! :)

Pappa har köpt en cykel, så nu vill jag bli ett år så jag får cykla med honom där bak! Det fanns ROSA barnstolar och en sådan vill jag ju givetvis ha!! 300 pix!

Vi provade potatis idag igen. Jag tänkte lägga en sprutspya på mamma, så hon gav upp! Tur för henne.. annars...
Jag vill helst inte lära mig äta. Jag tycker det kan vänta ett tag... Mamma gillar löjrom, får jag smaka det?
Jag struntar i dagens mat-film, eftersom den mest innefattar rysningar och sura miner!

Det var nog allt för idag.
*Vinkar till Farmor och tackar för hälsningarna, kul att få komentarer! ;)*

Hej på er // Coco

Kommentarer
Postat av: August

Hälsa din pappa att man kan åka bakpå cykeln innan man blir ett år, jag fick åka när jag var runt 9 månader och det gick jättebra!

Förstår dig precis, jag gillade inte heller sånt där matkladd. Håll ut och spotta ut, det gjorde jag och till slut kan man få smörgåsbitar, ärtor, makaroner och omelett istället - mycket godare och roligare. Jag vill helst bara tutta på mamma och väntade jättesuperlänge med att börja gilla mat, men sen slapp jag kladdet och fick riktig mat istället för då hade jag blivit så stor!

2009-10-26 @ 21:53:43
URL: http://nissetroll.blogspot.com
Postat av: sofia kilver

Hej! Varsågod el nåt=)=)

Skönt att börja jobba lite, jag ska börja jag med 3 dagar i veckan på ett ekologiskt bageri som är nyöppnat sen 1 år tillbaka,du kanske vet var de ligger? vore skoj att ses ifall du är i trakterna nån gång?? kram på er

2009-10-27 @ 07:39:40
URL: http://sofiakilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0