Bildupptadering!

Hejsan vänner!
Idag tänkte jag mest uppdaera med en drös bilder som pappa fotat.

Och så vill jag be min mormor gå in och titta på www.evilout.se !!
Därifrån kan jag önksa mig många julklappar!
*host* Strumpor *host*

Över till bilderna! :


Smygfotat när jag sovit



Min mormor och jag



Min kusin Emma och jag



Min mamma och en suddig bild av mig!



Jag i min BUMBO.

**********************************************************************************************
Sådär, nu har ni fått lite ögongodis, dags för mig att ta kväll nu.
Mamma ska få sällskap till Idol, jag får tydligen inte vara med då...

Puss// Coco

Kommentarer
Postat av: sofia kilver

cornelia är väldigt lik dig Ellen=)=)

hur mår ni annars då?

kram sofia

2009-10-23 @ 23:45:45
URL: http://sofiakilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0