Nu var det länge sedan igen!!

Jag ajja-bajjar mig själv och letar i minnet, här ska göras en bra uppdaering!

Att vara ensam med pappa har ju gått kanoners, vi har lekt lekar som barn och pappor gör när mammor inte ser, tex flyga och uppochnerflyga och sån't. Skoj!
Pappa har även fått mig att äta lite, så mamma funderar på att ge pappa ansvaret i puré-matningen då han är hemma. Vilket ju i och för sig, är nästan aldrig, men men :) Jag äter när papa matar. Så det så.

Jag fick i mig lite päronpuré i går som mamma gav mig, då var vi stolta båda två! Men det jag gillar bästan är ändå fortfarande banan.

Jag hoppar för fullt i min hoppgunga, och jag fortsätter att rekommendera den till andra barn, mamma kan äta när jag hoppar, mamma kan diska när jag hoppar, och mamma kan kolla fejsbok när jag hoppar, osv, osv. Hoppedi-hopp.

I fredags så shoppade vi lite, alla julklappar är klara säger mamma, jag undrar var mina paket är?? Vi fika med Emelie och Moa, och jag matvägrade. :)

Igår så gick vi en lång vända på stan och mammas vän Frida bar på mig jättelänge! Modigt av mig att låta henne göra det! Vi köpte pressent till pappa och så köpte mamma sushi. Äcketpotta!


Sommarminne
***********************************************************************************************

Idag så ska vi ut på en promenad och sedan ska vi till Moa och hennes familj och äta middag.
Det tycker jag ska bli skojigt, men mamma är lite trött, för jag väckte henne när det var lekdags i morse runt halv fyra... Hon får ju slylla sig själv att hon inte gick och lade sig halv sju som jag!
***********************************************************************************************

Tjillevippen! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0