Nu äter jag! Och det är gott!

Mamma och pappa köpte en mjölkfri äppelgröt med vanilj. Mmm, smakar gottigott och luktar som äppelpaj tycker mamma! Det är svårt att få tid för datorn nu för här hemma är det full rulle, och ofta är vi inte ens hemma!

Idag var vi på öppna förskolan Axel. Det var Jumboskoj! Och jag sjöng för full hals, jag grabbade tag i ett såndjur och alla fick sjunga min grod-sång! Wow, det var kanoners, dit vill jag alltid!! Vi ska dit varannan tisdag, träffa vänner, leka på deras stora matta och sjunga sånger med de andra barnen. Jag gillar't!

Lilla Moa fick testa min hoppegunga idag, det tyckte hon var ganska skoj, men roligare var det när Emelie gjorde pruttljud! Jag älskar med pruttljud! Det är sååå skoj! Skrattar så jag kiknar. Och ibland får jag flyga emot spegeln, det är sådär kul så det tjicklar i magen!

På torsdag är det tredje pappa och Coco dagen! Wohou! Då blir det mys och bus för hela slanten!

Dagens BRA!
  • ÄPPELGRÖT!
  • Förskolan Axel
Dagens ANUS!
  • Somna, vill INTE!!
  • Vill krypa, men kan inte!?
  • SNORIG!
Kram på er kamrater och pirater! // Coco

Kommentarer
Postat av: emma fors

Såklart har du förköpsrätt, så innan vi sätter ut han på annons & sånt tar vi kontakt med dig :)! men vill inte egentligen sälja honom.. så kanske om jag har tur hinner jag med han & skolan tills efter sommarlovet! :)

2009-11-22 @ 11:48:34
URL: http://emma-linnea.devote.se
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Det låter som du har det riktigt bra!

Längtar efter att träffa dig igen.



Har du någon önskelista nu när det närmar sig Jul? Ett hårt eller mjuk paket - det är bara att önska.

Hälsa mamma och pappa!

Kram från farmor Christina

2009-11-22 @ 22:06:33
Postat av: Mormor Annika

Va´bra att det går bra, med mat å så menar jag! Att äta är ju jättegott - vänta du tills det blir dax för potatisgratäng, eller pommes, eller köttbullar - mmmmmm!!! det är grejer det!!!

Jättekramar från Mormor

2009-11-24 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0