Mamma säljer mina kläder på tredera!

Något som alla barn borde göra är att dela med sig av sina försmmå kläder och fördiglekta leksaker! Internet kryllar av billiga superköp när det gäller barnartiklar, mamma har nu valt att engagera sig en smula i det här. Är ni sugna på mina plagg så kolla in blaha_blahas auktioner på tradera :)



Jag tänkte lägga upp en liten önskelista här, ifall att någon av de jag känner undrar vad de ska ge mig i julklapp :)
  • Learning puppy från fisherprice
  • Den vita sängkammarboken
  • Astridlindgrens samlade berättelser
  • Pulka, röd!!
I älskar musik så Barnmusik och sagor är välkommna med öppna armar! Även kläder, om det är sommarkläder så drar jag nog en 74 då, Nu så har jag snart 68! Och som alla kanske redan vet? Samlar jag ju på giraffer!!

Just nu så ligger jag och lyssnar på barnkammarboken SILVER, jag stampar och ciftar och sjunger med! Musik är det bästa jag vet!



Lite bilduppdatering! Jag har ju gjort en hel del den här veckan, det vill ni väl se kan jag tro? *EGO*


Här är jag på fik och leker med LEA!


Visar upp mig i min nya kofta!


Äter mandariner!


Pratar allvar med Moa



Det var det, mama orkar inte sitta här mera nu! Jag ska hoppa i min hoppgunga!
ha det fint // Coco

Kommentarer
Postat av: August

Jag gillar också giraffer jättemycket, skulle nog också samla om jag fick för mamma. Hon tycker att jag redan har så mycket saker... Bra saker du önskar dig, jag har älskat min Learning Poppy - leker med den fortfarande ibland fast jag är 2,5 år nu.

Kram

2009-11-28 @ 16:30:32
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0