Hej och hå, ut och gå!

I morse så sov mamma och jag läääänge i soffan, så länge att vi båda var helt lata och groggy när klockan slog lunch. Då tog vi oss i kragen och motade hit Emelis och Moa på kaffe för att värma upp oss inför en liten runda ute.

Jag och Moa sov i vagnarna och mamma och Emelie gick på stan och önskade sig julklappar från tomten. Önska kan de ju få göra, men jag vet att tomten bara ger barnen julklappar! Så det så!

Jag tar det väldigt piano med att lära mig äta mat. Väldigt piano. Så pass piano att jag få erkänna att jag bara slickat på en banan de senaste dagarna. Jag har goa' lår ändå, här behövs då fasen inga rotsaker med olja i! Trots min matvägran så var ju mamma och pappa tvugna att gå på mjölkskola, så i måndags bar det av till Kungshöjd för att lära om mölkfri kost för bebisbarn. Jag lyssnade med ett öra, men mest så snckade jag goja och ville ta all uppmärksamhet ifrån kursledartanten. Jag bajsade för att få en paus i öronen och sen så var mötet över och mamma och pappa gick hem med mig, en smuuula klokare, men inte mycket.

Sen så måste jag få skryta med att mina föräldrar håller på att renovera i mitt rum. Det ska bli vitt med en stor röd Giraff på ena väggen. Jag längtar!

************************************************************************************************

Minns ni hur liten jag var?!

Numera räcker mitt huvud en bra mit över pappas knän om jag sitter sådär!
Det är så kul att växa och lära sig nya saker! Men mamma tjatar på mig att ta det lugnt, hon hinner inte med säger hon!? Jag vill hinna med att krypa ifatt henne när hon går ut ett rum tex, hon hinner ju ifatt mig! Jag tänker fortsätta kravla mig frammåt, uppåt, IVÄÄÄG!

Men ändå... Se så liten jag var... :)

Kram på er // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej! Kul att du ska få så fint i ditt rum. Hälsa mamma Ellen att det är kul också då du blir större. Varje tid har sin charm. Tänk när ni kan prata med varandra och göra tjejgrejer ihop.



Kram från farmor Christina

2009-11-04 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0