Förtsa, första advent!


Nu närmar sig det alla kallar julafton och jag är nyfiken! Och när kommer den där snön mamma och pappa berättar om? Och Tomten, är han så farlig som jag tror? Många frågor ska få svar om bara några veckor!



I gårkväll så var mina killar Viggo och Malte här hos oss på glögg-party. Jag fick mina färsta kyssar! Wow, det var mysigt och jag är nog kär i dem båda, jag ser inge skillnad på dem, så därför är jag kär i båda två!
Jag är inte rädd för killbaciller, tvärt om, jag tror att man blir bättre av sånna! Pappas pussar ticklas, och det är skoj, Viggo och Maltes pussar kletar, det gör mina med, så det passar bra!

När Viggo och Malte är hos mig så blir jag en helt annan person tycker mamma och pappa, jag bara slappnar av och tittar och lyssnar och låter mig kramas, de sjunger för mig coh stoppar om mig med filtar, om mamma gör så så gnäller jag bara på henne!!



Jag får be om förlåtelse för att sidan ser ut som den gör, mamma ska fixa, men hon vet bara inte HUR!?

Nu ska vi äta adventfrukost! Nu när jag sa det om mat så kom jag på att jag måste berätta en sak!! Jag åt min fösta kötträtt igår, slottsgryta, mamma är emot burkarna men vi var på stan så jag fick en ändå, och jag älskade den!! Den var supergod och jag åt en hel, halv burk! :)

Hej på er // Coco



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0