"Scrapbooking" och tips!

Hejsan sötgrötar!

Trotts feber gav vi oss ut på julpysslet vi bokat in oss på, det var bara jag och Moa som var bebisar där, men vi skötte oss exemplariskt, mamma fick massor av fula "scrappade" julkort fixade, se upp, för dom kommer med posten strax!! Vi ska träna på det där!



Jag kom på att det jag har den här bloggen till är ju två anledningar, uppdatera släkt och vänner, och så var det ju det där med att tipsa om prylar! Det var då ett bra tag sedan jag gick igenom mina saker och pillade fram ett tips, så håll i er, här kommer det ett axplock av mina favorit prylar som jag har här hemma!
  • Polarn o. Pyret overall, svindyr, men kanon varm och massvis med vattentät!
  • Min taggies snuttefilt, det luktar APA, men jag älskar'n!
  • Nappflaska med ventilbotten från MAM.
  • Tvättlappar ifrån IKEA, bra till dreggel, mat-spill, snuttefilt, haklapp, halsduk, ALLT!
  • Dreggel-lapparna ifrån Name it, och Pippi, har massvis men behöver FLERA!






Tack för den här dagen!!

Ses snart // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0