Nyårsafton no:1

Hej polare!
Idag är det sista dagen på året. Mitt första år är slut och mitt andra år ska ta vid! Spännande? Njae, jag tror det blir som det året som varit, mycket leksaker, mycket bus med mamma och pappa och så kommer jag väl lära mig gå och sådär... Sånt man gör när man är bebis som blir större.

I mitten på sommaren ska mamma och pappa bytas av, mamma ska gå till jobbet och pappa ska byta mina blöjor! Det ska bli skoj! Jag har hört att under den perioden kommer jag att vara som mest krävande, det kan han ha, farsgubben! ;)

*******************************************************************************************
I kväll ska vi fira in det kommande året hos Moa och Emelie och Jimmy, vi ska äta god mat, eller de vuxna ska äta såklart, jag får väl gröt eller någon annan lyxmåltid... ?

Jag och Moa ska skrika tills alla tröttnar och går hem. (Jag är inne i en "vägra-sova-bara-skrika-period", om ni ville veta)

Så, dags att göra sig fin.


Mmmm cider?!

PUSS // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Gott Nytt År Cornelia! Hoppas att det blir ett jättebra år för dig, mamma och pappa.



Många kramar från farmor Christina

2009-12-31 @ 11:31:48
Postat av: Släkten är värst

Snart står nyårsmiddagen dukat på våran vita ö,

redo att fira att nu snart ännu ett år skall dö.

Glada i våra hattar vi nog skiter i att liket vaka,

vi istället höjer våra glas till Coco, Johan och hans egen lilla kaka!

Så hör ni något som rent i luftrummet sopar

så är det nog vi på Söderöra som till Götet GOTT NYTT ÅR ropar!

2009-12-31 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0