När pappa sover...

Så lekar jag i sängen!

Tyckte jag var så söt så jag var tvungen att ladda upp den här bilden!



Så till julklappsöppningen. Jag gillar, som de flesta barn, pappret och snörena mera än själva innehållet, men när mamma bvisat mig vad boken egentligen var för något, så tycker jag ju givetvis att den är mer värd än pappret, men, måste ändå påstå att papper är helt okej att få i julklapp!


GOTT PAKET!

Jag och mamma ska ta och spela skivan i den vita barnkammarboken nu! Jippie!
Vi var ute innan på en sväng runt området, det bet i kinderna och blåste i mammas öron genom mössan, så vi gick hem och åt istället. Sedan gjorde jag en blöjprewssent åt mamma, ståendes på alla fyra, det ni! Inte alla som kan.

Herrå // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

hej Cornelia! Va roligt det var att träffa dig igen! Du är en mycket speciell liten person för mig.

Hoppas du får en rikrigt rolig och skön Jul med mamma och pappa och alla andra släktingar.

Kram från farmor Christina

2009-12-19 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0