Lite om vad som händer hos oss nu!

Godkväll, godkväll.
Jag lider av svår gå-och-lägga-mig-ångest! Bölar och har mig och vill då fasen inte vara ensam! Och inte vill jag ligga på rygg, och ine alls vill jag ha nappen i munnen (För då somnar jag ju!)
Hellst av allt vill jag se TV och somna på golvet. IKKE ACCEPTERAT här hemma märker jag... *muttrar*



Jag började förra veckan med att åla, sen reste jag upp mig i kryp position, och nu tar jag mig frammåt skapligt på alla de vis! Fort går det och mamma och pappa för börja vakta alla kanter och annat skoj som jag vill åt!

Jag har även kikat in på BVC, berättade snabbt om det igår, men kan berätta mer nu, Vi var alltså på sexmånaderskontrollen. Doktorn klämde och kännde och så fick vi veta att jag väger 6630g, och så kissade jag på mamma av rem förtvivlan då jag trodde jag skulle få spruta fastän de bara skulle klämma i ljumskarna... Mamma blev blöt och fick gå till affären med kiss på tröjan! HAHA!



Så vill jag bara visa upp en av mina pojkvänner ;)

dålig kvalitet, men han är bra söt va? :)

Jag leker ofta med Viggo och Malte, de matar mig med kex och läser böcker och sjunger för mig. Och så får jag massvis med pussar och kramar!

Herrå // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0