Kläder ifrån mormor!

Igår ramlade det ner kläder i blevlådan ifrån mormor!
Bland annat en grå leopard klänning från Lindex. Bilder på det får jag visa när de torkat just nu snurrar de runt i tvätten!



Idag har jag feber, jag fick mina fem-månaders-sprutor igår. Jag gallskrek, men mest för att jag blev rädd för det gick över när jag fick titta på bvc-sköterskans "mamma-mu-gose", den hade en halspingla och jag vill ha den!
Idag är det ju sångstund på Axel's förskola, jag hatar att jag är sjuk, mamma är ledsen för att hon måste stanna hemma med mig och jag försöker roa mig på mattan bäst jag kan, men inget går upp emot sångstunden på Axel.

Om jag är bättre ikväll så ska vi i allafall dit och vuxenpyssla julkort, vi får hoppas att min feber försvinner!



Hittade ett par Giraff-prylar som jag nog inte kan vara utan!

Denna lilla guling kommer ifrån BRIO.


Och nu när jag äter vill jag ju ha en giraff-skål! Sia Kids

Hej då go'vänner // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0