Godjulbilderna

Hejhoppsan!

Idag har jag varit på stan med mamma och pappa och fått mitt första pass!! Jag ser ut som en kriminell bebis på fotot, precis som sig bör på passfoton... Nu längtar vi till resan!



Här kommer en bild på mig som skulle vara lite julig var tanken med röd klänning och sådär, men jag vet i tusan? Det krävs nog en tomtemössa för att få mig jul-fin va?


GodJul



Vi bakade lussebullar igår med, ojojoj, jag fick sitta med vid bordet när pappa knådade och rullade, jag var helt i trans, och det luktade så gott! Jag önskar verkligen att jag hade fått smaka, istället fick jag päronpuré, det var okej det med... Men inte lika gott som saffransbullar luktar!!

Hej med er! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0