Boklusen Coco.

Hejsan busfrön och pirater!

Jag kom nyss hem från läkaren, vi var ju på BVC och tvingade i mig sprutor i måndags, så att knalla dit även idag känndes ju mastigt, jag lekte med barnen i väntrummet och åkte lite gå-bil för första gången, det var skoj! Men jag anade ugglor... När jag fick se läkaren blev jag så rädd så jag kissade ner mig och jag skrek, tro mig, jag tog i det värsta jag kunde, och jag slapp ännu en spruta så det så! Mamma sa att vi bara var där för att kolla en körtel, men jag vet att hade jag inte krämt bort dem så hade jag säkert fått mig ett stick! Jag är inte dum!

Nu är vi hemma som sagt och jag är glad igen, jag har på mig den skitfräcka klänningen jag fick av mormor!! Kolla!


Den syns inte så bra, men syftet med bilden vad GODJUL :)



Så vill jag visa upp mitt stora bokintresse!! Mamma och jag läste My Little Pony-boken, och så läste vi "Min första stora bok om Bondgården"








Och så en bild på mig efter att mamma och pappa handlat vuxengodis, Jag vill också smaka ju!!

Hejdå med er!! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0