Bilduppdatering med bra tips!

En sak som jag älskar när jag ska sova är min bondgårds-mobil som låter.
Det bästa med den är att melodin är ganska lång, så mamma kan natta mig, sedan göra sitt ett tag och sen dyka upp och skruva upp den igen och efter kanske tre låtar så brukar jag oftast vara för trött, så då somnar jag!

Såhär ser den ut:

Märket är Bellino, och kan köpas på exempalvis BR-Leksaker



Sen så har vi en sak som jag har fått av min mormor! Den gör det extra mysigt att byta om till pyamas!
Det är en MJUK OCH SKÖN ponny som man stoppar in kläder i, tex pyamas, och kanske morgondagens klänning?
Vi brukar leka med den innan jag ska nattas. Det finns att köpa på www.amarattoinred.se !!




Igår så träffade jag fadderpappa Rasmus och Therese, jag fick den här skojiga pricken av dem!

Den hittas på IKEA!

När vi ändå är på pressenter får jag visa en sparbössa jag fått av mormor och morfar!

Vet inte vart den är köpt? Men den är vacker!!

Tack för mig! // Coco

Kommentarer
Postat av: julia

jätte fin :)

2009-12-21 @ 12:44:33
URL: http://najsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0